.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ احمدي نژاد به نامه يک دختر خبرنگار

در بخشي از پاسخ رئيس جمهور به نامه يک دختر خبرنگار آمده است: حضور آگاهانه شما و ديگر جوانان اين سرزمين در همه عرصه ها موجب دلگرمي و نشاط روز افزون ملت بزرگ و راهگشاي تصميمات بزرگ و برداشتن گامهاي بلند به سوي اهداف و آرمان هاي انساني و الهي است. از خداوند بزرگ براي شما سلامتي و موفقيت مسئلت دارم

به گزارش برنا، محمود احمدي نژاد، رئيس جمهور در پاسخ به نامه يک خبرنگار جوان به نام "سوسن خانگيلاني"، حضور آگاهانه جوانان را موجب دلگرمي و نشاط روز افزون ملت ايران و راهگشاي تصميمات بزرگ و برداشتن گام هاي بلند به سوي اهداف و آرمان هاي انساني و الهي دانست.

متن کامل اين نامه به اين شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحيم"

فرزند گرامي

سرکار خانم سوسن خانگيلاني

سلام برشما

نامه سرشار از محبت و لطف شما را دريافت نمودم.

ايران اسلامي به لطف وجود جوانان مومن و مصمم و خودباور مسير رفع مشکلات و طي مراحل کمال رابا اراده اي مثال زدني مي پيمايد و اخبار پيشرفت ها و دستاوردهاي ملت بزرگ اين سرزمين روزانه دل هاي صدها ميليون انسان آزاده و عدالتخواه را شاد و اميدوار مي سازد.

حضور آگاهانه شما و ديگر جوانان اين سرزمين در همه عرصه ها موجب دلگرمي و نشاط روز افزون ملت بزرگ و راهگشاي تصميمات بزرگ و برداشتن گامهاي بلند به سوي اهداف و آرمان هاي انساني و الهي است. از خداوند بزرگ براي شما سلامتي و موفقيت مسئلت دارم."

بنابراين گزارش، سوسن خانگيلاني در بخش هايي از نامه خود به رئيس جمهور نوشته بود:


"جناب آقاي احمدي نژاد، رياست محترم جمهوري اسلامي ايران

اينجانب سوسن خانگيلاني، بعنوان خبرنگار و داراي چندين سال سابقه خبري از همت والاي جنابعالي در تمام عرصه هاي داخلي و خارجي و شجاعت و توانمندي با پيگيري هاي دلسوزانه در حوزه هاي مختلف به خود مي بالم آرزو و اميدم ديدار جنابعالي است که دعاي خير ما و يد بيضاء و امداد الهي برسرتان باشد و در دور بعد نيز که تداوم و دنباله سازندگي جنابعالي در عرصه داخلي و خارجي است موفق شويد. هرچند مشکلاتم زياد است ولي آرزويم توفيق جنابعالي است.

خواهش مي کنم و توقع دارم بعنوان يک رئيس جمهور مردمي و دلسوز... با دست خود جوابيه نامه را بدهيد. بدون ارجاع به بخش هاي ديگر!"


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.